Záruka na nové zboží je 2 roky, na repasované zboží 6 měsíců od data koupě...

 

Nepřehlédněte

Právě probíhající "Akce jaro 2017" se vztahuje pouze k prodeji nových a repasovaných lůžek, neplatí pro pronájem nebo pro dopravu naší společností s montáží lůžka. Jedná se výhradně o dopravu bez montáže firmou PPL.

Nové zboží je opatřeno českým manuálem a záruka je zprostředkována naší firmou.

Repasované zboží je starší zboží, které je uvedeno do 100% mechanického stavu bez funkčních závad.

Společnost Invira s.r.o. nehradí náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci.

 

 

Lůžka půjčujeme na základě standardní smlouvy o najmu věci movité.

 

 

 

 

 

 

 

Elektronické formuláře pro sociální služby a dávky OZP

 

Veškeré informace o sociálních službách a dávkách osobám Zdravotně Postiženým (OZP) naleznete na tomto odkazu:

https://formulare.mpsv.cz/oksluzby/cs/welcome

Příspěvek na zvláštní pomůcku naleznete zde:

https://formulare.mpsv.cz/oksluzby/cs/form/edit.jsp?CMD=EditForm&FN=OZPPnZP121201572&SSID=V_snb8KpVlzMqMYn_Myy.EUXDrO~PHp.

 

 

Ostatní obchodní podmínky společnosti Invira s.r.o.

 

1. Registrace, přihlášení:
1.1 V našm E-shopu není nutná registrace.
1.2 Veškeré údaje nutné pro zaslání zboží, fakturaci i případný telefonický kontakt vyplňujete až při samotném nákupu v košíku.
 
2. Nakupování:
2.1 Vyberte si zboží, řádně si přečtěte popis a prohlédněte fotografie a poté zadejte počet požadovaného množství, popřípadě další parametry a klikněte na přidat do košíku. V pravé horní části se Vám zobrazí aktuální hodnota zboží v korunách. Pokračujte v nákupu. 
2.2 Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci "Košík". Zde můžete i mazat jednotlivé položky. 
2.3 Dále vybíráte způsob doručení.
2.4 Dalším krokem je již zmíněné vyplnění kontaktních a fakturačních údajů.
2.5 Pokud máte již nakoupeno, pokračujte pod odkazem "Zkontrolovat objednávku". 
2.6 Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné. 
2.7 Může se stát, že zboží Vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti Vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit Vám termín, ve kterém by měl být požadovaný produkt dostupný. 
2.8 Pokud máte zájem o zboží, které se v našem katalogu nevyskytuje, kontaktujte nás na info@postelova.cz
 
3. Doručování:
3.1 Zásilky jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL na dobírku. 
3.2 Zásilku se snažíme předat PPL co nejdříve. O konkrétním doručení se můžete informovat telefonicky. 
3.3 Platba probíhá prostřednictvím dobírky PPL. Čili platíte při převzetí zásilky.
3.4 Ceny poštovného jsou stanovené dle ceníku (http://www.postelova.cz/Doprava.html). Pro zjednodušení používáme 3 ceny poštovného v závislosti na velikosti a váze balíku. Nadměrné zboží (lůžka) je doručováno naší vlastní dopravou, nebo autodopravcem (společností PPL). 
3.5 Balné je součástí poštovného. 
 
4. Vrácení zboží, Reklamace:
4.1 Reklamační řízení se řídí standardním reklamačním řádem České republiky. 
4.2 Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží Vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána. 
4.3 Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. 
4.4 Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. 
4.5 Své reklamace směřujte na info@postelova.cz 
4.6 Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě společností PPL, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, zápisem o poškození balíku s dopravcem atd.) Likvidace škody vzniklé dopravou hradí dopravní společnost. Proto je nutné poškozený balík nepřebírat od dopravce nebo provést podrobný popis poškození a nechat si tento popis podepsat dopravcem.
4.7 Zboží při přepravě PPL bývá řádně pojištěno na stanovenou hodnotu. 
4.8 Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu do 14ti dnů za jasně stanovených podmínek:
4.8.1 Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje. Pokud nesplňuje některou z těchto atribut, je firma oprávněna účtovat spotřebiteli nápravu, o kterou bude ponížena vratná částka.
4.8.2 Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení. 
4.8.3 Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu. 
4.8.4 Vracíme peníze za zboží, nikoli za Vámi zaplacené poštovné. 
4.8.5 Vždy nás o vrácení zboží informujte na info@postelova.cz
4.8.6 Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato. Poštovné při vrácení produktu platí kupující.
4.8.7 Peníze budou poukázány na bankovní účet nakupujícího nejpozději do sedmi pracovních dnů od obdržení vráceného zboží. 
4.8.8 Uplatnění práva odpovědnosti za vady při převzetí u repasovaného či použitého zboží lze max. 1 rok.
 
5. Ochrana dat:
5.1 Vyplněním údajů do našeho internetového obchodu dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých Vašich osobních dat, údajích o Vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám. 
 
6. Společnost:
6.1 Název firmy: Invira s.r.o. IČ:29446287, DIČ:CZ29446287
6.2 Sídlo firmy: Paličkova 75/2, Ostrava - Nová Ves, 709 00
 
TOPlist