Zboží Vám dovezeme až domů...

 

Možnosti dopravy zboží

1) Dovoz naší dopravou s montáží, předvedením a zaškolením. Cena je stanovena dle vzdálenosti od centrálního skladu v Ostravě a pobočky v Praze. Ke každému poštovnímu směrovacímu číslu je přidělena cena dopravy. Stačí najít v tabulce první dvojčíslí svého PSČ a znáte i cenu dopravy. Pokud dopravujeme více kusů lůžek, k ceně dopravy účtujeme poplatek 200Kč za každé další lůžko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Dovoz pomocí kurýra. Nyní probíhá akce, v případě zakoupení lůžka je tato doprava zcela zdarma, pozor tento způsob dopravy je bez montáže. Veškeré zboží, Vám můžeme zaslat pomocí dopravní společnosti PPL. Ceny včetně balného viz tabulka níže.

 

 

3) Pro zboží si můžete přijet sami. Všechna naše lůžka se v rozloženém stavu vejdou do osobního automobilu kombi.

 

 

 

 

Doprava při pronájmu lůžka

V rámci města Ostravy je cena dopravy s instalací, předvedením a zaškolením 300Kč včetně DPH (pro Prahu 600Kč), doprava mimo tato města je účtována dle tabulky "Cena ND dle PSČ".

Zpoplatněn je dovoz i zpětný odvoz lůžka!!!

 

 

Doplňkové informace

V případě odvozu a dovozu menších věcí (chodítka, matrace, příslušenství) si můžete zařízení převézt sami!

Postele máme zapůjčeny po celé České republice.Postel jsme schopni nainstalovat do jakékoliv místnosti. Průchodnost do prostoru pro nás není problém.

Lůžko má v přepravním balení rozměry cca 210x50x100 cm (vxšxh) a je manipulovatelný na kolečkách viz obrázek níže.

 

Záruka na nové zboží je 2 roky, na repasované zboží 6 měsíců od data koupě...

 

Nepřehlédněte

Právě probíhající doprava zdarma se vztahuje pouze k prodeji nových a repasovaných lůžek, neplatí pro pronájem nebo pro dopravu naší společností s montáží lůžka. Jedná se výhradně o dopravu bez montáže firmou PPL.

Nové zboží je opatřeno českým manuálem a záruka je zprostředkována naší firmou.

Repasované zboží je starší zboží, které je uvedeno do 100% mechanického stavu bez funkčních závad.

Společnost Invira s.r.o. nehradí náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci.

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Lůžka půjčujeme na základě standardní smlouvy o najmu věci movité.

 

 

 

 

 

 

Elektronické formuláře pro sociální služby a dávky OZP

 

Veškeré informace o sociálních službách a dávkách osobám Zdravotně Postiženým (OZP) naleznete na tomto odkazu:

https://formulare.mpsv.cz/oksluzby/cs/welcome

Příspěvek na zvláštní pomůcku naleznete zde:

https://formulare.mpsv.cz/oksluzby/cs/form/edit.jsp?CMD=EditForm&FN=OZPPnZP121201572&SSID=V_snb8KpVlzMqMYn_Myy.EUXDrO~PHp.

 

 

Ostatní obchodní podmínky společnosti Invira s.r.o.

 

1. Registrace, přihlášení:
1.1 V našm E-shopu není nutná registrace.
1.2 Veškeré údaje nutné pro zaslání zboží, fakturaci i případný telefonický kontakt vyplňujete až při samotném nákupu v košíku.
 
2. Nakupování:
2.1 Vyberte si zboží, řádně si přečtěte popis a prohlédněte fotografie a poté zadejte počet požadovaného množství, popřípadě další parametry a klikněte na přidat do košíku. V pravé horní části se Vám zobrazí aktuální hodnota zboží v korunách. Pokračujte v nákupu. 
2.2 Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci "Košík". Zde můžete i mazat jednotlivé položky. 
2.3 Dále vybíráte způsob doručení.
2.4 Dalším krokem je již zmíněné vyplnění kontaktních a fakturačních údajů.
2.5 Pokud máte již nakoupeno, pokračujte pod odkazem "Zkontrolovat objednávku". 
2.6 Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné. 
2.7 Může se stát, že zboží Vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti Vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit Vám termín, ve kterém by měl být požadovaný produkt dostupný. 
2.8 Pokud máte zájem o zboží, které se v našem katalogu nevyskytuje, kontaktujte nás na info@postelova.cz
 
3. Doručování:
3.1 Zásilky jsou doručovány prostřednictvím společnosti PPL na dobírku. 
3.2 Zásilku se snažíme předat PPL co nejdříve. O konkrétním doručení se můžete informovat telefonicky. 
3.3 Platba probíhá prostřednictvím dobírky PPL. Čili platíte při převzetí zásilky.
3.4 Ceny poštovného jsou stanovené dle ceníku (https://www.postelova.cz/Doprava.html). Pro zjednodušení používáme 3 ceny poštovného v závislosti na velikosti a váze balíku. Nadměrné zboží (lůžka) je doručováno naší vlastní dopravou, nebo autodopravcem (společností PPL). 
3.5 Balné je součástí poštovného. 
 
4. Vrácení zboží, Reklamace:
4.1 Reklamační řízení se řídí standardním reklamačním řádem České republiky. 
4.2 Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží Vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána. 
4.3 Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. 
4.4 Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. 
4.5 Své reklamace směřujte na info@postelova.cz 
4.6 Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě společností PPL, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, zápisem o poškození balíku s dopravcem atd.) Likvidace škody vzniklé dopravou hradí dopravní společnost. Proto je nutné poškozený balík nepřebírat od dopravce nebo provést podrobný popis poškození a nechat si tento popis podepsat dopravcem.
4.7 Zboží při přepravě PPL bývá řádně pojištěno na stanovenou hodnotu. 
4.8 Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu do 14ti dnů za jasně stanovených podmínek:
4.8.1 Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje. Pokud nesplňuje některou z těchto atribut, je firma oprávněna účtovat spotřebiteli nápravu, o kterou bude ponížena vratná částka.
4.8.2 Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení. 
4.8.3 Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu. 
4.8.4 Vracíme peníze za zboží, nikoli za Vámi zaplacené poštovné. 
4.8.5 Vždy nás o vrácení zboží informujte na info@postelova.cz
4.8.6 Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato. Poštovné při vrácení produktu platí kupující.
4.8.7 Peníze budou poukázány na bankovní účet nakupujícího nejpozději do sedmi pracovních dnů od obdržení vráceného zboží. 
4.8.8 Uplatnění práva odpovědnosti za vady při převzetí u repasovaného či použitého zboží lze max. 1 rok.
 
5. Ochrana dat:
5.1 Vyplněním údajů do našeho internetového obchodu dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých Vašich osobních dat, údajích o Vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám. 
 
6. Společnost:
6.1 Název firmy: Invira s.r.o. IČ:29446287, DIČ:CZ29446287
6.2 Sídlo firmy: Paličkova 75/2, Ostrava - Nová Ves, 709 00
 

Nominace na firmu roku

"Společnost Invira pomáhá zpřístupnit zdravotnické pomůcky (polohovací postele, invalidní vozíky, stolky, chodítka) běžné veřejnosti a těm, kteří je potřebují. Kromě prodeje poskytují také pronájem, kterým v počátku podnikání začali. Pomůcky sami dovezou, smontují a naučí s nimi klienty zacházet. Mají i showroom, kde je možné si vše vyzkoušet. Použité zdravotnické potřeby i vykupují, sami opraví a nabízí za sníženou cenu těm, kteří si plnou cenu nemohou dovolit."

Paní Renata Fulínová.

 

Děkovné emaily

Dobrý den, chceme poděkovat za rychlé vyřízení dodávky schodolezu. Včera byl nám doručen  a hned jsme jej vyzkoušeli. Jsme s ním velmi spokojeni. Švagrová se po dvou letech, kdy pobývala jen v bytě, dostala opět ven. Přejeme vše dobré ve vašem osobním životě i celému podnikovému kolektivu radost ze záslužné  práce. 
 
Paní Jana z Podkrkonoší.  
 
 
Zdravím, po dobrých zkušenostech z minulých realizací našich objednávek, opět chceme lůžka objednat u vás.
 
Paní Vítězslava z Orlové
 
 
Zdravím, novou postel mám již v provozu, chci jen poděkovat za velmi solidní a spolehlivé jednání, že vše proběhlo bez problémů a tak, jak bylo domluveno. I pan, který mi postel montoval je na tuto práci velmi šikovný.
 
Paní Věra 
 
 
Dobrý den, ještě jednou moc děkuji za včasné vyřízení objednávky, doručení a instalaci polohovací postele. Vyřiďte prosím poděkování i panu Ing. Pokornému.
 
Pan Jiří z Loštic
 
 
Dobrý den, děkuji za vstřícnost a bezvadné služby poskytnuté Vaší společností.
 
Pan Miloš z Prahy
 
 
Dobrý den, chtěl bych vám všem moc poděkovat za příkladné vyřízení mé objednávky, včetně bleskové změny v obj. v tentýž den na mojí žádost. Velmi oceňuji profesionalitu, rychlost, komunikaci a skvělý servis až do bytu včetně montáže a předvedení. Pracovníci byly velmi precizní, ochotní a na minutu přesní! Ještě jednou moc děkuji.
 
Pan  Marian z Prahy 
 
 
Jsem také rád,  že ještě stále existují firmy jako je ta Vaše, sděluji Vašemu vedení pochvalu. I Vám samozdřejmě za korektní a fér jednání.
 
 Ivan z Prahy
 
 
Děkuji Vám Všem za vyřízení mojí objednávky. Postýlka je jako nová a perfektně funguje. Pan technik opět předvedl koncert pro dvě ruce a podle příjezdu by daly seřizovat hodinky. Rychlost Vaší dodávky od objednání po dodání je také naprosto bezkonkurenční. Moc Vám Všem opravdu od srdce děkuji a přeji Vám spoustu vděčných a spokojených zákazníků. Jste skvělý tým a já Vám držím palce.....
 
Pan Vladimír z Benátek nad Jizerou
 
 
Dobrý den, děkuji za reakci, už jsem domluvena s panem řidičem. Jste úžasní, tak rychle jsem to nečekala ani ve snu. Vřelý dík
 
Paní Katka z Prahy 
 
 
Ráda bych touto cestou poděkovala vašim pracovníkům za vstřícnost, ochotu,  příjemné jednání  a rychlost se kterou byla moje objednávka vyřízena. 
Paní Darina 
 
 
Dobrý den, zásilka dorazila k naší naprosté spokojenosti. Ještě jednou děkuji za rychlé a kvalitní vyřízení objednávky.
S pozdravem 
 
Pan  Luděk
 
 
Dobrý den, chtěl bych ještě jednou poděkovat za vstřícnost a rychlost při řešení mé reklamace. Prosím, vyřiďte také poděkování servisním technikům.
 
Pan Milan
 
 
Dobry den. Touto cestou bych chtěla velice podekovat panu Krutskému i Vaší společnosti, za velice ochotny a vřelý přístup, při řešení problému s antidekubitní matrací. Velice si vážím toho, že k osudu těžce nemocných lidí, odkázaných jen na pomoc nejbližších, není Vaše společnost lhostejná. Pan Krutský dle mého názoru je člověk na svém místě a svoji práci odvádí velice dobře, až nadstandartně. Přeji Vám hodně spokojených zákazníku, já tedy rozhodně jsem. S pozdravem
 
Paní Lucie z Kynšperku nad Ohří
 
 
Dobrý den, právě jsem dostala feedback od klientky Yvon a jejího doprovodu, pro níž jsem u Vás měla vypůjčený zvedák během jejího pobytu v Ostravě u příložitosti mistrovství v krasobruslení. Klientka byla se všemi službami moc spokojena, tlumočím tedy pochvalu tímto i Vám a všem Vašim spolupracovníkům, kteří se na této akci podíleli.
I já děkuji mnohokrát za spolupráci, přeji všechno dobré a snad někdy v budoucnosti při podobné poptávce Srdečně zdraví
 
Paní Šarka z Prahy
 
 
Dobrý den, děkuji za zprávu a fakturu. Zároveň bych chtěla také poděkovat za vstřícné, rychlé  a nekoplikované  jednání s Vami. Moc si toho cením, nebývá samozřejmostí takovýto přístup k zakázníkům. Ještě jednou moc děkuji. 
Přeji krásný zbytek dne. 
 
Paní Věra z Ostravy 
 
 
Dobrý den, velmi Vám děkuji za rychlé vyřízení a velmi milou komunikaci. Objednávku mám doma, pan řidič vše velmi rychle složil a vysvětlil. S pozdravem a přáním poklidného dne
 
Pan Veronika,  Sezamice
 
 
 
 
 
TOPlist